קבלן שיפוצים בראשון לציון– שיפוץ קיץ או שיפוץ חורף?

עבודת ריצוף
קבלני ריצוף– איך בוחרים את בעל המקצוע המתאים?
יוני 25, 2017
המלצה על קבלן שיפוצים
קבלן שיפוצים מומלץ – איך מוצאים אותו?
ינואר 8, 2018

קבלן שיפוצים בראשון לציון– שיפוץ קיץ או שיפוץ חורף?

המשימה של שיפוץ הבית זוהי משימה שאנחנו נוטים לדחות אותה לתקופות אשר בהם אנחנו פנויים יותר כמו בימי החופשה הגדולה בקיץ. הבחירה בעיתוי השיפוץ היא בעלת השלכות משמעותיות ביותר ויש לה יתרונות לצד חסרונות כפי שתוכלו לקרוא בהמשך.
באיזו עונה כדאי לכם לשפץ?

כתושבים המתגוררים בראשון לציון אתם יוצאים לברר בקרב קבלנים העובדים באזור בדבר המחירים של השיפוצים הנדרשים כאשר במקרים רבים אתם עתידים לגלות פערים משמעותיים בין ביצוע שיפוצים בעונת הקיץ לבין ביצוען של אותם השיפוצים בדיוק בעונת החורף. בעונת החורף יש הרבה פחות ביקוש לשיפוצים ועל כן המחיר צונח בהתאם. אך אם תבקשו לשפץ דווקא בתקופת הקיץ, – התכוננו לכך שיהיה עליכם לשלם יותר על התענוג, זאת בגלל הביקוש הרב בתקופה זו היוצרת עומס על קבלני השיפוצים בראשון לציון.
למה כולם רוצים לשפץ בקיץ?

לשיפוצים בחודשי הקיץ ישנם יתרונות רבים וברורים כפי שנמנה להלן:

עבודה מהירה יותר בגלל שעות האור הרבות – בקיץ יש לנו הרבה יותר שעות אור מאשר בחורף ואין כל בעיה לנהל ולבצע את כל העבודות הדרושות משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב. יש לנו 12 שעות אור ויותר שיכולות להיות מנוצלות לצורך ביצוע העבודות.
• ייבוש מהיר של כל החומרים – בחודשי הקיץ הכול ילך לנו יותר מהר. כידוע כאשר אנחנו משפצים יש לנו הרבה מאוד חומרים שצריכים להתייבש על מנת שנוכל להמשיך בעבודות. אם זה ייבוש של הבלוקים עם המלט, אם זה הייבוש של החומר שמדביק את הרצפות וכמובן גם הצבע שצריך להתייבש. בחודשי הקיץ הכול הולך הרבה יותר מהר והחומרים מתייבשים במהירות רבה. זה אומר – קצב עבודה מהיר הרבה יותר.
יש לאן ללכת – בזמן שיפוצים קשה ולעיתים לגמרי בלתי אפשרי להישאר בבית. כאשר אנחנו משפצים בעונת החורף לא תמיד יהיה לנו לאן 'לברוח'. הלימודים של הילדים והעבודה המחייבת שלנו לא מאפשרים לנו חופשה רחוקה, וגם סתם כך כל יציאה בחורף היא מורכבת הרבה יותר ביחס ליציאה הקלילה מהבית בחודשי הקיץ. בקיץ ישנה גם החופשה הגדולה, כך שנוכל לאפשר לילדים לבלות ואפילו לישון אצל חברים כך שמהבחינה הזו, השטח של הבית יכול להתפנות הרבה יותר בקלות בקיץ ביחס לחורף.
מוצרים לבית ורהיטים במבצעים – בגלל הביקוש לכל אותם רהיטים ומוצרי חשמל דווקא בעונת הקיץ, ניטשת תחרות בין בתי העסק השונים המנסים למשוך אליהם את הלקוחות כך שאם נשפץ בקיץ נוכל להתחדש עם מוצרים רבים וחדשים לבית במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מחפשים קבלן שיפוצים בראשון לציון? רוצים לצאת לדרך עם קבלן אמין ומקצועי? אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. לא משנה באיזו עונה שלא תבחרו, אצלנו תיהנו משירות מושלם ומקצועי במיוחד של קבלן  מקצועי שיהפוך את הבית שלכם לבית חדש! אתם תהיו מרוצים מהתוצאות. אז צרו קשר ונצא לדרך…

 
צרו איתנו קשר