מה משמעות של שיפוץ בית?

bg51מה משמעות של שיפוץ בית?

משמעות של שיפוץ בית הינו לקיחת בית קיים, תיקונו, הרחבתו ושדרוגו בכל דרך על מנת לעמוד בדרישות הלקוח.

רוב האנשים מחלקים את תחום השיפוץ לשני סוגי שיפוצים עיקריים:

  • שיפוץ קוסמטי הינו שיפוץ חיצוני אשר מתבצע בדרך כלל למטרת לשפר את הנראות של הבית. בעלי דירות ובתים רבים מחליטים לעשות שיפוץ זה בדירות כאשר הינם משכירים אותן וזאת על מנת שהם יוכלו להציג לשוכרים רמה ואיכות ולעלות שכר גבוה לעומת דירות אשר אינן משופצות או להצדיק את שכר הדירה אותו הם מבקשים.
  • שיפוץ כללי, כאן מדובר על שיפוץ גלובאלי שלעיתים כולל חידוש או תיקון כל התשתיות, החלפת צנרת ביוב, כלים סניטריים חדשים, שבירת קירות או בניית קירות על מנת ליצור מרווחים ושטחים חדשים, צביעה וכו'.

home01-slide01-obj1שיפוץ הבית על ידי קבלן

קיימות שתי אפשרויות. הראשונה היא שאתם לוקחים אחראיות על כל הקשור בשיפוץ הבית והשנייה היא שתשכרו את שירותיו של קבלן שיפוצים לביצוע עבודה זו. בבחירת קבלן שיפוצים יש יתרון רב מכיוון שרוב האנשים מנהלים אורך חיים עמוס  ועובדים שעות מרובות ועוסקים בדברים אחרים משפחתיים. כמו כן אין להם ידע ומקצועיות כפי שיש לאנשים המקצועים בתחום זה.

המטרה היא לשכור את שירותיו של קבלן שיפוצים שיקח על עצמו את כל האחריות של ניהול פרויקט מתחילתו ועד סופו. החלטה זו תבטיח לכם עמידה בלוחות זמנים, השכרת שירותיהם של מומחים אמיתיים לביצוע כל הנדרש בבית, אחריות על ביצוע העבודה והכי חשוב את התוצאה הטובה ביותר.

אנו נבחר סוג שיפוץ

היתרון של שיפוץ בית מסוג שיפוץ קוסמטי בא לידי ביטוי בעלות שלו ובמשך ביצוע העבודה. העלות לרוב אינה יקרה כלל והעבודה נעשית לעיתים תוך זמן קצר. החיסרון של שיפוץ מסוג זה הוא שלא מדובר על שיפוץ כללי, כלומר רק על שיפוץ חיצוני ולכן אם כאשר תצטרכו לתקן צינור דולף או משהו רציני יותר בבית, קרוב לוודאי שתצטרכו לפגוע בחלק מהשיפוץ ולכן יהיה עדיף לבצע שיפוץ שכולל את כל הנדרש ולהבטיח לכם בית ללא תקלות ובעיות שונות לאורך מספר שנים.

שיפוץ בית כללי לעומת זאת יימשך יותר זמן ויעלה לכם הרבה יותר כסף, אבל מצד שני שיפוץ  כולל יחסוך לכם בתקלות ותיקונים רבים בבית, לכן אנו רואים את רוב הלקוחות  אשר חושבים לחסוך לטווח ארוך ומשכירים את שירותיו של בעל מקצוע.

 

איך להתחיל נכון שיפוץ בית?

מדידת הבית:  

ניתן למדוד לבד אל מול תוכניות. אחרי שיש מידות מדויקות אפשר להתחיל לחשוב על התכנון.

תכנון:

יוצרים תוכנית מסודרת (פרוגראמה),המשמעות שכל אחד יוצר רשימה של כל הצרכים של הבית, החל מהצורך של כל אחד בפינה פרטית.

תוכנית שיפוצים:

ניתן לייצר כמה גרסאות ולאחר מכן לבחור ברשימה הסופית. התוכנית הטובה תשלב את כל הפונקציות הנחוצות של הבית במינימום הוצאות כספיות.

כתב כמויות:

המכין הוא המשפץ או מעצב הפנים אחרי סגירת התוכנית ונותן אפשרות לקבלן לחשב את הצעת המחיר לשיפוץ.

רכישת חומרים:

חשוב להבין שככל שתרכשו את החומרים והמוצרים מוקדם יותר, מייד אחרי התכנון, ניתן יהיה לחסוך בזמן ביצוע שיפוץ, כאשר נהיה תחת לחץ ונצטרך להתפשר.

 

עכשיו ניתן להתחיל בשיפוץ בית!

 
צרו איתנו קשר