הזמנת שירותי ניסור בטון
יולי 24, 2016
משפצים את הקיים ואת החדש
אוגוסט 30, 2016

אז כיצד נקבל הערכת מחיר טובה של קבלן שלד?

על מנת לקבל הערכת מחיר הוגנת של קבלן שלד, עלינו לבצע השוואת מחירים בין קבלני השלד השונים, רוצים לדעת איך עושים זאת שלב אחר שלב? בואו נתחיל!

חיפוש ומציאת קבלן שלד באזורך.

ראשית, עלינו למצוא כמה קבלני שלד אשר נמצאים באזור המגורים שלנו או לפחות כאלו אשר נותנים שירות באזורנו, באמצעות המלצות מחברים, רשתות חברתיות ושימוש במנועי החיפוש השונים, ניתן לאתר כיום קבלן שלד באזורך במהירות, התחילו לאסוף את הרלוונטיים לכם ונמשיך לשלב הבא.

ניפוי ראשוני ע"י המלצות

נכון, להשיג את מספרי הטלפון של קבלני השלד זה קל מאוד, אבל מי מהן אמין ואיכותי ובכל זאת עובד במחיר הוגן? אם קיבלתם את מס' הטלפון של הקבלן מחבר, רוב הסיכויים שמדובר על מישהו שעשה אצלו עבודה או לפחות הוא מכיר אותו באופן אישי, כך שעניין ההמלצה כאן נמצא בתוקף וניתן לומר שזאת ההמלצה הטובה ביותר שתקבלו בעבור אותו קבלן שלד, אם אין לכם המלצות על קבלן שלד ממישהו שאתם מכירים, הסתכלו שוב במנועי החיפוש וברשתות החברתיות והפעם תחפשו ספציפית את שם קבלן השלד, במידה והוא עשה משהו שאינו כדין או כשורה, מרבית הסיכויים שתמצאו על כך אזכור.

השוואת מחיריםזה שם המשחק!

יופי, יש לנו מספרי טלפון ושמות של קבלני שלד מומלצים הפועלים באזור מגוריכם, כל מה שנותר לנו כעת לעשות הוא להתחיל לקבל הצעות מחיר ולהשוות בין המחירים שמציעים לנו, זכרו! לא תמיד קבלן שלד זול עדיף על קבלן אחר, השתמשו בטבלה עם חסרונות ויתרונות של הקבלנים השונים שאספתם חומרים עליהם, אם תצליחו למצוא את קבלן השלד הזול ביותר ועם המלצות טובות, אפשר לומר "בינגו".

אפשרות נוספת להוזלת מחירים, קבלן שלד, בניין וגמר

אם תמצאו אחר הקבלן המשולם שמספק לכם גם את השלד, גם בנייה וגם גמר פנימי וחיצוני, מרבית הסיכויים שכל הפרויקט שלכם יעלה פחות כסף משמעותית! אל תהססו לרוץ ולסגור עם קבלן שלד הזול ביותר, נסו למצוא אחד שמבצע את כל הפרויקט מא' ועד ת' וגם במצב הנ"ל, אל תשכחו לחתום על חוזה עם קבלן השלד שלכם.

טיפים לכתיבת חוזה עם קבלן שלד

חתימה וכתיבת חוזה מומלצת מול כל קבלן, לא רק קבלן שלד ובכל זאת קחו כמה טיפים לכתיבת החוזה:

  • תשלום פר התקדמות, ככל שהקבלן מתקדם בעבודה הוא יקבל אחוז נוסף מהתקציב שנקבע.
  • אחוז חריגה, בדרך כלל רצוי לציין כי חריגת התקציב לא תעלה על 5% מהסכום הכולל.
  • חריגה בזמן העבודה, במידה וקבלן השלד שלכם לא מסיים בזמן שמוקצב לו בחוזה, הוא צריך לשלם לכם על כך דמי פיגור בזמנים, זה נהוג ומקובל – ציינו זאת בחוזה ונקבו בסכום פר יום.
  • סוג החומרים, ישנם סוגי בטון שונים המתאימים לכל חלק בבית, למדו קצת על כך וציינו זאת בחוזה מולו.

 

 
צרו איתנו קשר