שיפוץ מטבח
נובמבר 15, 2016
יתרונות השימוש בנירוסטה
מרץ 5, 2017

איך לבצע איתור נזילות בקלות ובלי הרס?

סדקים רחבים בקירות, ריצוף שפורק ממקומו, טיח מקולף על הרצפה, חול בכל מקום ואבק שמצטבר. התיאור הזה אינו נעים כלל, אבל הוא מתאר במקרים רבים את התהליך שנדרש כדי לאתר נזילה. אם ננסה לצמצם את התיאור הזה למילה אחת סביר שנבחר במילה "הרס", וגם היא לא תמיד תשקף את המציאות שבה אנחנו נדרשים לשנס מותניים ולעבור לבגדי עבודה כדי להתחיל לשייף, לסייד, לצבוע, לשאוב ולנקות את הבית. המשמעויות ברורות – עלויות גבוהות, אנרגיות בלתי נגמרות וכמובן זמן יקר שלרובנו פשוט אין. אם אתם אומרים לעצמכם שחייבת דרך הרבה יותר יעילה לבצע איתור נזילות אתם ללא ספק צודקים, ולמרבה המזל יש דרך כזו.

מצלמה תרמית כאמצעי לאיתור נזילות

בשנים האחרונות התפתחה הטכנולוגיה בכל תחום אפשרי ונעשתה נפוצה מאוד ויעילה למדי. בין היתר היא הצליחה לחדור גם אל עולם האינסטלציה, ועם כמה עזרים טכנולוגיים מתקדמים ניתן כיום לבצע איתור נזילות ללא הרס ובקלות רבה. כלי פופולארי מאוד הוא, למשל, מצלמה תרמית. המכשיר המתוחכם הזה, שפועל על טכנולוגיית אינפרא-אדום, הוא מכשיר שמסוגל לראות את מערך הצנרת שלכם בלי לקלף טיח, לשבור קירות או להזיז את הריצוף מהמקום. כל מה שצריך כדי לבצע איתור נזילות הוא להזמין בעל מקצוע מנוסה, שמחזיק בבעלותו מצלמה תרמית ועזרים נוספים שעשויים להועיל כאשר תנאי השטח מאתגרים יותר, והוא זה שינתח את הממצאים ויגיד לכם ולאינסטלטור שלכם איפה מסתתרת אותה תקלה ערמומית שמובילה לחשבון מים מנופח ולפגיעה באיכות החיים שלכם, מה שיאפשר טיפול כירורגי מאוד.

כך תבחרו בעל מקצוע מתאים

מאתר נזילות הוא האדם המקצועי והמיומן לביצוע איתור נזילות מים סמויות ללא הרס, וכדי שתדעו שאתם בוחרים נכון מומלץ – כמו בכל תחום אחר – לערוך סקר שוק קצר. אם יש לכם המלצות מחברים זוהי בהחלט דרך טובה להתחיל, וגם אם לא, עדיין עומדים לרשותכם מנועי החיפוש שיעלו חיש מהר שלל אפשרויות טובות. כשאתם עורכים סקר שוק בין אנשי המקצוע השונים זכרו שלא רק המחיר קובע, אלא גם האיכות, ומכאן שכדאי להתמקד בנושאים חשובים יותר כמו סוג הציוד, מגוון הפתרונות האפשריים, הניסיון של איש המקצוע והאחריות שהוא מקבל על תהליך איתור הנזילה. ככל שתקפידו לשאול מראש את השאלות החשובות באמת כך תהיו בטוחים שאתם מפקידים את האחריות לאיכות החיים שלכם בידי מי שיודע בדיוק איך לאתר את הנזילה מבלי להשאיר אחריו כל נזק.

 
צרו איתנו קשר