משפצים את הבית? הגיע הזמן להחליף את דלתות הפנים
ספטמבר 16, 2016
קבלני שיפוצים
נובמבר 2, 2016

רעיונות לעיצוב הבית עם דלתות פנים

רוב הפעמים בהן אנחנו חושבים לשנות את חלל הבית ולהעניק לו מראה חדש, אנחנו מתייאשים לאור ההשלכות הכרוכות בשינוי, מבחינה כספית והן מבחינת הזמן והטרטור שכרוך בשיפוצים.לעיתים אין אנחנו שמים לב, אך שינוי מרענן של חלל הבית, יכול להיעשות באמצעות השינוי הקטן ביותר ולו, באמצעות החלפת דלת הכניסה והתקנת דלתות פנים בגימור שלייפלק. חשוב להבין כי ניתן להתמודד עם הריהוט הקיים וליצור מרחב יפה יותר, השונה באופן תכליתי מהמראה הקודם. באמצעות מחשבה אנליטית ואדריכלית, ניתן לסגנן מחדש את הבית, להיפטר מפריטים עודפים, שאינם מועילים לסגנון החדש ולתכנן את הבית, כך שיתאים לנו מבחינה ויזואלית.

טריקים לעיצוב הבית בעלות נמוכה

בכדי לא לעדכן תקציב חדש, ניתן להשתמש בריהוט הישן ולשפר אותו, אם באמצעות ריפוד מודרני, שפשוף העץ של פינת האוכל למראה יותר נועז ומיושן, החלפת המסגרות לתמונות התלויות וריענון צבע הקירות יחד עם הדבקת טפטים והוספת דלתות זכוכית. ישנם טריקים לריענון פנים הבית ועיצובו מחדש, באמצעות סכומים זעומים, על ידי ניסוי ותהייה. סדרו את החדר שוב ושוב, עד שתופיע מולכם התמונה לה ייחלתם, השתדלו ליצור חדר שנראה מרווח מבחינה ויזואלית והימנעו מהקטנתו. דרך נבונה לעשות זאת, היא באמצעות התקנת דלתות פנים בגימור שלייפלק, המגיעות בדרך כלל בצבע לבן, היוצר חלל עמוק, המתחבר לקירות החדר. הדלתות הללו מאפשרות ללקוח לבחור את הצבע ואת הגימורים השונים כגון חריטות, פנלים, ידיות וכדומה.

חדר ללא גבולות

דלתות פנים בגימור שלייפלק מעניקות מראה ייחודי לחדרים בבית, מראה המשלב מודרניזציה המתבטאת בחומרים האיכותיים, עם סממנים עתיקים המתבטאים בעיצוב ובתוספת הפנלים. דלתות הפנים משפיעות רבות על המרחב בחדר ומקנות תחימה מסוימת, שמגדירה את גבולות החדר. כאמור, חשוב ליצור מרחב ויזואלי עמוק, באמצעות שימוש בצבע הקירות עבור הדלת, מה שיוצר אשליה שמדובר בחדר ללא גבולות. כיום, ניתן להתקין דלתות שטוחות שאינן בולטות ומאפשרות מראה אסתטי ביותר.

ניתן גם להתייעץ עם מעצב פנים

אפשרות נוספת שאתם יכולים לנסות היא להתייעץ עם מישהו שמבין בתחום – מעצב פנים, אולי אפילו מישהו שרק התחיל ללמוד ומחפש להתנסות, כדי לחסוך גם את העלות של המעצב פנים, מעצב פנים יוכל לתת לכם מימד נוסף שאולי לא חשבתם עליו לבית, תוכלו גם להתייעץ איתו לגבי הרעיונות שעלו לכם לבית ולקבל חוות דעת מקצועית וטובה, כדאי לבוא עם ראש פתוח ולא לקבע את המחשבה, אבל אל תסתמכו רק עליו אם הדברים לא נראים לכם אתם לא חייבים להסכים, גם לכם יש דעה משל עצמכם!

 
צרו איתנו קשר