אז כיצד נקבל הערכת מחיר טובה של קבלן שלד?
אוגוסט 6, 2016
קבלני בניין
ספטמבר 7, 2016

משפצים את הקיים ואת החדש

בשנים האחרונות מחירי הדירות האמירו, נתון שמוביל אנשים רבים להחלטה לקנות דירה יד שנייה במקום דירה חדשה מקבלן. בנוסף, יש אנשים שמחליטים לוותר על קניית דירה חדשה ולחדש את הדירה הקיימת. כל אלו שוכרים את שירותיה של חברה שמומחית בתחום הבנייה והשיפוצים וזאת על מנת לזכות בתוצאה הסופית הטובה ביותר.

עוברים לדירה חדשה

מעבר לדירה חדשה תמיד מלווה בהתרגשות. אם גם אתם נמנים על אותם אנשים שקנו דירה יד שנייה במחיר משתלם ומעוניינים לשפץ את הדירה וזאת על מנת להפוך אותה לאותה דירת חלומות מסוגננת ומרשימה עליה תמיד חלמתם, חשוב לעשות זאת טרם השכרת שירותיה של חברת הובלות דירה בפתח תקווה שתוביל את כל התכולה מהדירה הקיימת לדירה אותה קניתם. העברת התכולה תמיד תהיה הצעד האחרון של המעבר. הצעד הראשון תמיד יהיה תהליך השיפוץ של הדירה.

התאמת השיפוץ ללקוח

אין שיפוץ דירה אחיד. כל דירה והשיפוץ המתאים לה. אמנם הלקוח הוא זה שיחליט אם הוא מעוניין בשיפוץ יסודי של הדירה או שמא הוא מעוניין בשיפוץ 'קוסמטי' והשיפוץ תמיד יותאם לתקציב של הלקוח, אך בסופו של דבר ההתאמה של השיפוץ תהיה  בעיקר למצב הדירה ולמטרה הסופית של הלקוח. שיפוצים יכולים לכלול צבע חיצוני ופנימי, הנמכה של תקרות, עבודות גבס, עבודות ריצוף וחיפוי, התקנה מחדש או תיקון של תשתיות קיימות (תקשורת, אינסטלציה, חשמל ועוד), בניית דקים ופרגולות, התקנת פרקטים וכן הרחבות ותוספות בנייה.

התייעצות עם מומחים

פנייה אל היועץ המומחה של חברת שיפוצים תעזור לכם לקבל את ההכרעה באשר לסוג השיפוץ המתאים לביתכם ותקציבכם. בנוסף, יועץ החברה יספק לכם הצעת מחיר מפורטת (שכוללת מע"מ) לסוג השיפוץ המתאים לביתכם וזאת על מנת שתוכלו להחליט האם אכן אתם מעוניינים לעבוד עם אותה החברה. טרם בחירת קבלן שיפוצים או חברה שמעסיקה אנשי מקצוע שונים המומחים בתחום השיפוצים, תמיד חשוב לברר האם מדובר על חברה בעלת מוניטין המעסיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחומים הנדרשים לשיפוץ. בנוסף, תמיד כדאי לברר עם החברה האם היא עובדת בשיתוף פעולה עם חברות אחרות, כמו למשל חברת הובלות דירה בפתח תקווה, דבר שיכול להוזיל באופן משמעותי את המחיר של השיפוץ הכולל והעברה של הדירה לאחר סיום השיפוץ.
כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע להחלטה המתאימה לכם באשר לחברה שתספק לכם את שירותי השיפוץ הטובים ביותר וכמובן טרם בחירה בחברה תמיד יש לוודא שהיא מבטחת את העובדים שלה, שהיא מספקת קבלות על כל תשלום אותו היא מקבלת מלקוחותיה ושהיא זמינה באותה תקופת זמן בה אתם מעוניינים ליישם את עבודות השיפוץ. בהצלחה!

 
צרו איתנו קשר